Kaikkiin rippikouluihin kuuluu pakollisia yhteisiä kokoontumisia jo ennen varsinaista leirijaksoa. Kristinuskon keskeisiin teemoihin syvennytään monenlaisin tavoin, rippikouluryhmästä tai suoritustavasta riippumatta.

Ryhmäkoko on 25-35 nuorta. TUPLA-ripareilla on kaksi 25 nuoren opetusryhmää eli yhteensä 50 rippikoululaista. AitOssa voi olla yhtä aikaa useampia leirejä.

Messukylän kesäriparit kokoontuvat alkujakson 50 nuoren ryhmässä, mutta ennakkoleiriä ja kesän leiriviikkoa varten ryhmä
jaetaan kahdeksi 25 nuoren ryhmäksi esim 48A ja 48B, jotka toimivat itsenäisesti leirikeskuksessa. A- ja B-ryhmillä on yhteiset ohjaajat, mutta toisistaan erillinen ohjelma.

Harjun leirijaksot koostuvat yhteensä 10 päivästä (väh. 2 ennakkopäivästä ja 8 leiripäivästä). Lisäksi on lyhyempiä ennakkotapaamisia.

• Eteläisen kesäripareista lisätietoja antaa Kimmo Salonen.
  • Harjun kesäriparista lisätietoja antavat Anniina Salminen ja Terhi Pellinen.
  • Messukylän kesäripareista lisätietoja antaa Sofia Lintusalo.
  • Tuomiokirkon kesäripareista lisätietoja antaa Reetta Väisänen.

Lisätietoja kesän klassikoista

Lintusalo Sofia
Sofia Lintusalo, nuorisopappi Rippikoulut ja rippikoulun jälkeinen nuorisotyö sofia.lintusalo@evl.fi p. 040 804 8608
Pellinen Terhi