Muualla rippikouluun osallistuvien Tampere-jakso

Jos et tule Tampereen seurakuntien järjestämään rippikouluun, vaan käyt rippikoulun jonkun muun toimijan järjestämän rippikoulun, sinun tulee kuitenkin suorittaa rippikoulun Tampere-jakso omassa seurakunnassasi.

• Tällaisia rippikouluja ovat esim. harrastuspainotteiset rippikoulut, Suomen Lähetysseuran ja muiden järjestöjen rippikoulut tai jonkun muun seurakunnan leiri.
  • Rippikoulujaksoon sisältyy sisältyy poikkeuksetta alkujakso omassa seurakunnassa. Suoritetusta alkujaksosta saat todistuksen vietäväksi varsinaisen rippikoulusi opettajille.
  • Jos tämä koskee sinua, niin sinun tulee ilmoittautua muualla rippikoulun käyvien ryhmään.

• Lisätietoja antavat Kimmo Salonen (Eteläinen srk), Anniina Salminen (Harjun srk), Sofia Lintusalo (Messukylän srk), ja Reetta Peltola (Tuomiokirkkoseurakunta).

Lisätietoja muualla rippikoulun käyvien alkujaksosta

Lintusalo Sofia
Sofia Lintusalo, nuorisopappi Rippikoulut ja rippikoulun jälkeinen nuorisotyö sofia.lintusalo@evl.fi p. 040 804 8608
Vaisanen Reetta