Oman ripariryhmän toiminta

Tampereen seurakuntien rippikouluja pitävät seurakuntien työntekijät. Heidän esittelynsä tulevat rippikouluryhmien omille sivuille, kun rippikouluryhmät on muodostettu loppuvuodesta. Ota yhteyttä heihin, jos asiasi koskee oman ryhmän tapaamisia, toimintaa tai tehtäviä.

Ilmoittautuminen, ryhmävaihdot, maksuasiat ja peruutukset

Rippikoulujen ryhmäjaot ja maksuasiat hoidetaan kasvatuksen toimistossa. Ota yhteyttä toimistoon, jos asiasi koskee ilmoittautumisia, ryhmänvaihtoja, maksuasioita tai peruutuksia.

• Jos asiasi ei ole kiireellinen tai se sisältää monia selvitettäviä asioita, suosittelemme käyttämään sähköpostia kasvatus.tampere@evl.fi tai tällä sivulla olevaa lomaketta.
  • Palvelemme puhelimitse maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin klo 9.30–11.30 ja 12.30–15 numerossa 03 219 0319.

Kysy tai anna palautetta

Haluatko kysyä jotakin tai antaa palautetta vaikkapa rippikoulujen järjestelyistä tai sisällöistä?

Voit täyttää alla olevan lomakkeen tai ottaa yhteyttä kasvatuksen toimistoon. Myös lomakkeella lähetetyt viestit menevät kasvatuksen toimistoon. Annettuja yhteystietoja käytetään ainoastaan yhteydenottoon vastaamiseen.

Pyydän, että minuun otetaan yhteyttä.

Voit antaa palautetta tai ehdotuksia myös nimettömästi. Täytä yhteystietosi vain, jos haluat, että otamme sinuun yhteyttä.