BANNERI_RK

60. Messukylän seurakunnan Tampere-jakso

Hei rippikoululainen ja kotiväki,

Myös teillä, jotka teette kesän riparijakson urheilu-, harrastus- tai kristillisten järjestöjen leirillä, rippikoulun kokonaisuuteen kuuluu joulusta toukokuulle kestävä kevään alkujakso. Terttu Haikka, Tuulia Kokkonen ja Kaisa Yrjölä toimivat jakson ohjaajina. (Tuulia on siirtynyt maaliskuun alusta toisen rippikoulun pariin.) Alkujaksolla tutustutaan seurakunnan toimintaan ja erityisesti Messukylän seurakunnan nuorisotoimintaan, johon sinua kutsumme riparin jälkeen mukaan. Alkujakson tehtävät ja tapaamiset suoritettuasi saat todistuksen kesän leirijakson ohjaajalle vietäväksi.

Kevään aikana osallistumme ryhmänä seurakunnan tilaisuuksiin. Tilaisuuksien lisäksi alkujakson ohjelmassa on itsenäiset kirkkokäynnit jouluna ja pääsiäisenä sekä kirkkokäynnin raportointi nettilomakkeen avulla. Voit käydä missä kirkossa tahansa.

Tämän nettisivun osoite on syytä heti lisätä suosikkeihin. Täällä pidämme kevään ohjelmaa ajan tasalla ja tiedotamme mahdollisista muutoksista. Kannattaa käydä tsekkaamassa tilanne usein.

Alkujakson ohjelma

24.12.-6.1.  itsenäinen osallistuminen jouluaaton hartauteen tai messuun ja käynnin raportointi nettilomakkeella täältä

Ke 10.1.2024 klo 18.30–20 Riparistartti Messukylän kirkossa Messukylänkatu 54

Su 14.1. klo 13.30 Riparimessu Aitolahden kirkossa Jenseninkatu 4. Tule paikalle 13.15. Messu päättyy noin 14.45. (Tarkennus riparilaisille lähetetyyn tekstiviestiin, jossa kerrottiin päätösajaksi noin 15.)

Ke 7.2. klo 18.30-20 Linnainmaan messu Linnainmaan seurakuntakeskuksessa Korpikodinkatu 2

Ke 7.2. MAHDOLLISUUS VANHEMMILLE klo 18.00–19.30, Hervannan kirkko sekä striimi

Tampereen seurakuntien Youtube Miten tuen nuoreni mielen hyvinvointia?

Ke 21.2. TAI to 22.2. klo 17.30 tai 18.30 Yhteisvastuukeräys Linnainmaan marketeissa. Kokoontuminen ja opastus aiheeseen Linnainmaan seurakuntakeskuksessa. Varaa aikaa reilu tunti. Jotta kaikki eivät tulisi yhtä aikaa, voit varata itsellesi yhden kahdesta ajasta. Valitse päivä ja aika täältä.

Pe 22.3. klo 19-20.30 Yökahvila Linnainmaan seurakuntakeskuksessa

28.3.-1.4. itsenäinen osallistuminen pääsiäisjumalanpalvelukseen ja käynnin raportointi nettilomakkeella

Ke 17.4. klo 18.15 todistusten jako Messukylän kirkossa

Messukylän seurakunnan nuorisotyö sosiaalisessa mediassa

Voit jo etukäteen tutustua Messukylän seurakuntaan ja sen nuorisotyöhön myös sosiaalisessa mediassa.

Haikka Terttu
Terttu Haikka, seurakuntapastori terttu.haikka@evl.fi p. 040 704 4330