58 Eteläisen seurakunnan alkujakso muualla rippikoulun kävijöille

Tervetuloa rippikouluun!

Olet lämpimästi tervetullut aloittamaan rippikouluun kuuluvaa tutustumisjaksoa. Olet valinnut rippileiriksesi jonkin erityispainotteisen leirin. Siihen kuuluva seurakuntaan tutustumisjakso suoritetaan Tampereella. Jakso kestää noin puoli vuotta ja siihen kuuluu itsenäisiä käyntejä seurakunnan tilaisuuksissa sekä yhteisiä kokoontumisia.

Jos sinulle tulee jokin ylitsepääsemätön este jonkin kokoontumisen suhteen, niin ilmoita siitä etukäteen meille. Sovitaan korvaavista tehtävistä yhdessä.  Jos sinulla tai huoltajillasi on jotain kysyttävää, niin ottakaa rohkeasti yhteyttä.

Siunattua rippikouluaikaa sinulle ja perheellesi!

Ohjelma ja aikataulu

Itsenäinen joulunajan kirkkokäynti: Käy jossain seurakunnan joulunajan tapahtumassa 17.12.2023-7.1.2024 (voi olla messu, kauneimmat joululaulut, jouluaaton hartaus tms. Koulun hartaus- tai kirkkotilaisuus ei kelpaa.) Ota selfie tilaisuuden vetäjän (pappi tms.) kanssa ja lähetä kuva Anne-Katriinalle  whatsapilla, sähköpostilla tai tekstiviestillä.

to 15.2.2024 klo 18.00-19.00 ensimmäinen tapaaminen porukalla Härmälän kirkolla
Talvitie 26.

la 9.3.2024 klo 13.00-16.00 Härmälän kirkolla jumalanpalveluspäivä
HUOMI! Aloitusaika ja lopetusaika eri kuin etukäteistiedoissa.

Itsenäinen jumalanpalvelus- tai hartauskäynti pääsiäisenä 24.3.-1.4. (Laita selfie Suville)

Nuorteniltaan tutustuminen ke 3.4. klo 19-20.30 Nekalan seurakuntakeskuksessa (Kuoppamäentie 23, sivuovesta sisään)

Messu 28.4. klo 10 alkaen Härmälän kirkossa

Hautausmaakäynti la 18.5. klo 13-15. Tavataan pääportilla (Hautausmaankatu 5).

Viander Suvi
Suvi Viander, vs. seurakuntapastori suvi.viander@evl.fi p. 040 688 2973