BANNERI_RK

Tervetuloa riparin numero 50 sivuille!

Meitä on 30 riparilaisen ja kolmen ohjaajan porukka. Kiva kun just sä oot mukana! <3 keväällä meidän joukkoon liittyy paljon isosia, vapareita ja apareita, jotka haluaa olla tekemässä sulle maailman parasta riparia. Tutustu hyvin näihin sivuihin ja niiden alasivuihin, jotka puhelimella näkee ihan alas scrollaamalla riparin nimen alta.

Täältä näet riparin leirijakson tiedot
ripari50 leirikirje (pdf) (327.9 KB)

Konfirmaation striimauslinkit

kello 10 konfirmaatio
 kello 12 konfirmaatio

Konfirmaation diaesitys on tässä alla, voit seurata konfirmaation kulkua siitä konfirmaatioripari50 (pdf) (8 MB)

Tapaamiset ja muut tärkeät päivämäärät:

• Ma 18.12. kello 19-20.30

ryhmän ensimmäinen oma tapaaminen,
    Linnainmaan seurakuntakeskus (Korpikodinkatu 2), (myöhäinen aika, koska joulukuussa tilat ovat kovassa käytössä)
  • 20.12.-6.1. Itsenäinen joulukirkkokäynti
  • Su 14.1. kello 16.30 Aitolahden kirkko (Jenseninkatu 4) riparilaisten jumalanpalvelus
  • Starttivartit nuorelle ja perheelle viikoilla 02 ja 03, ajanvarauslinkki on täällä
  • Pe 9.2. klo 18-20.30 Linnainmaa yökahvila (ensin oma tapaaminen, sitten osallistuminen nuorten yökahvilaan)
  • Ke 20.3. klo 17.30-19.45 Linnainmaa nuortenilta + messu
  • 24.3.-1.4. Itsenäinen pääsiäistehtävä
  • La-su 11.-12.5.. Ennakkoleiri AitO  (alkaa la kello 14.30, päättyy su kello 13.30)
  • Pe 5.7. leirietkot kello 14 niille, joilla on korvaavia tehtäviä tekemättä

• Ma 8.-15.7. Leiri AitO (leiri päättyy konfirmaatioharjoitukseen Aitolahden kirkolla)
  • La 20.7. konfirmaatio Aitolahden kirkko (kahdessa osassa klo 10 ja 12)
Mikäli sinulla on ylitsepääsemätön este, etkä pääse osallistumaan johonkin tapaamisista, ilmoita siitä etukäteen meille. Rippikoulun tapaamiset korvataan ja korvaustehtävät löydät alasivulta

Konfirmaation valokuvaus

Olemme sopineet konfirmaatiokuvauksesta Oma Design - kuvaamon kanssa.

Kuvaus suoritetaan 10.7.2024./ klo 16.15. ryhmäkuva ja kello 16.30.-17.00 yksittäiskuvat.

Kuvaajalla on punainen ruusu mukana mahdollista yksittäiskuvausta varten. Kuvaukseen tulee ilmoittautua ennen kuvausta linkistä:

Kuvauksen ilmoittautumistunnus: SKRQZL

Kuvien hinnat ovat nähtävillä ilmoittauduttaessa kuvaukseen ja verkkokaupassa ennen tilausta.

Kuvauksiin liittyvissä kysymyksissä voitte olla yhteydessä suoraan kuvaamon asiakaspalveluun:

Ystävällisin terveisin,

Oma Design Oy

puh. 09 425 50304 (arkisin klo 9-15)

asiakaspalvelu@omadesign.fi

Turvallinen leiri

Jotta voimme taata jokaiselle nuorelle mahdollisimman hyvän ja turvallisen rippileirin, tarvitsemme teiltä tietoja nuoresta. Käykää yhdessä (rippikoululainen ja huoltaja) täyttämässä täältä turvakortti 31.12. mennessä!
Vain riparin ohjaajat näkevät tiedot. Allergiat ja erityisruokavaliot toimitetaan ruokapalveluista vastaavalle.

Käykää myös lukemassa rippikoulun pelisäännöt

Kummien yhteystiedot

Lue lisää ja täytä kummien yhteystiedot täältä 31.1. mennessä!

Riparin työntekijät

Kuva_kankainen_janne
Janne Kankainen, diakoniatyöntekijä Seniorityö, työpaikkatyö janne.kankainen@evl.fi p. 050 560 8361
Lintusalo Sofia
Sofia Lintusalo, nuorisopappi Rippikoulut ja rippikoulun jälkeinen nuorisotyö sofia.lintusalo@evl.fi p. 040 804 8608
Ruusukallio Maija
Maija Ruusukallio, muusikko virkavapaalla 5.4.2025 maija.ruusukallio@evl.fi

PALVELUTEHTÄVÄ

Suunnittele ja sovi palvelutehtävän sisältö, aika ja paikka.
Kesto 1h (tai pidempään).

Tätä tehtävää et voi suorittaa kotona/huoltajille, vaan on tarkoitus tehdä hiukan käytännön diakoniaa oman perheen ulkopuolella.  Palvelua (auttamista) kutsutaan seurakunnassa diakoniaksi.

Avun kohteena voi olla mummo, kummi, naapuri, ystävä tai muu tuttu. Tunnetko yksin asuvan vanhuksen, joka ehkä tarvitsee apua jossain tai juttukaveria? Kenties joku tarvitsee kaupassakäyntiapua? Tarvitseeko kummisi siivousapua? Tekisitkö naapurisi pihatyöt? Voisitko hoitaa lapsia?

Ota kuva itsestäsi työn äärellä sekä tee muutaman lauseen ”raportti”. Mitä teit, missä ja milloin sekä millainen fiilis tehtävästä jäi sinulle? Miksi päädyit kyseiseen tehtävään? Miltä hänestä, jolle teit hyvän työn, mahtoi tuntua?

Lähetä Jannelle nimelläsi varustettuna whatsappiin (050-5608361) kevään etukäteisviikonloppuleiriin mennessä. Raportin lukevat vain rippikouluryhmämme työntekijät, mutta ne kaikki luetaan.

Tervetuloa nuorteniltoihin!

Linnainmaan seurakuntakeskus

Ovet auki ti-to 16-21, keskiviikkoisin nuorten messu klo 19, perjantaisin yökahvila 19.00-00.00. Näihin saat vapaaehtoisesti halutessasi osallistua jo ripariaikana.

Lisää tietoa toiminnastamme: allinntampere.fi

Some:

Meidät löytää Instagramista ja TikTokista @allinntampere.

Youtubessa kanavallemme Allinntampere julkaistaan ajoittain erilaista sisältöä, esim. leireiltä.

Me työntekijät olemme teitä varten ja meihin saa olla yhteydessä.