BANNERI_RK

Tervetuloa flow-riparin sivuille!

Täältä löydät kaiken tärkeän tiedon koko ripariajan. Flowlla on mukana noin 20 riparilaista, vapaaehtoisia isosia ja apuohjaajia sekä me ohjaajat, Eetu ja Sofia. Rippikoulu on ainutlaatuinen mahdollisuus pohtia elämän suurimpia kysymyksiä, oppia lisää itsestä ja tutustua uusiin ihmisiin ikimuistoisella tavalla. Hienoa, kun oot mukana tässä luovassa porukassa. Lue etusivu huolellisesti läpi ja tsekkaa myös alasivut. Alasivut löydät tietokoneella vasemmasta sivupalkista, puhelimella löydät ne selaten tämän etusivun ihan alas. Heti tästä alta näet olennaiset päivämäärät.

Konfirmaatio striimi ja diat

Konfirmaatio striimataan lauantaina 29.6. klo 12 suorana YouTubeen, tässä suora linkki striimiin:

Linkki konfirmaation diaesitykseen

Kesäleirin informaatiot

Leirikirje löytyy täältä! flowleirikirje2024 (pdf) (325 KB)

Konfirmaatiovalokuvaus

Olemme sopineet konfirmaatiokuvauksesta Oma Design - kuvaamon kanssa. Kuvaus suoritetaan 29.6.2024. klo 10.45.alkaen.

Nuorista otetaan ryhmäkuva ja muotokuvat. Kuvaajalla on punainen ruusu mukana kuvausta varten. Kuvaukseen tulee ilmoittautua ennen kuvausta linkistä:

Kuvauksen ilmoittautumistunnus: MRSKDL

Kuvien hinnat ovat nähtävillä ilmoittauduttaessa kuvaukseen ja verkkokaupassa ennen tilausta.

Kuvauksiin liittyvissä kysymyksissä voitte olla yhteydessä suoraan kuvaamon asiakaspalveluun:

Ystävällisin terveisin,

Oma Design Oy

puh. 09 425 50304 (arkisin klo 9-15)

asiakaspalvelu@omadesign.fi

Tapaamiset ja muut tärkeät päivämäärät:
  • Ti 19.12. klo 17:30-19 Linnainmaan seurakuntakeskus (Korpikodinkatu 2) ryhmän ensimmäinen oma tapaaminen
  • 20.12.-6.1. Itsenäinen joulutehtävä
  • Su 14.1. klo 16:30-18 Aitolahden kirkko (Jenseninkatu 4) riparilaisten jumalanpalvelus (+perään vanhempaintapaaminen klo 18)
  • Ke 7.2. klo 18-20 Linnainmaa nuortenmessu+nuortenilta
  • ke 7.2. klo 18.-19.30 Hervannan kirkolla tai Tampereen seurakuntien YouTube-kanavalla rippikoululaisten kotiväelle vapaaehtoinen luento Miten tuen nuoreni mielen hyvinvointia. Lisätietoa täältä.
  • Pe 22.3. klo 18-21 Linnainmaa yökahvila (ensin oma tapaaminen, sitten osallistuminen nuorten yökahvilaan)
  • 24.3.-1.4. Itsenäinen pääsiäistehtävä (katso ohjeet täältä)
  • La-su 13.-14.4. Ennakkoleiri AitO (yhteislähtö bussilla Linnainmaalta lauantaina klo 14.30, paluu 13.30, leirikirje tulossa pääsiäisen jälkeen)
  • To 16.5. klo 17-19 Linnainmaalla (palvelutehtävä & leirietkot)
  • Ma 10.-17.6. Leiri AitO
  • Ke 26.6. klo 14 konfirmaatioharjoitus Aitolahden kirkko
  • La 29.6. klo 12 Aitolahden kirkko konfirmaatio (HUOM kellonaika päivitetty alkamaan klo 12)

Mikäli sinulla on ylitsepääsemätön este, etkä pääse osallistumaan johonkin tapaamisista, ilmoita siitä etukäteen meille. Rippikoulun tapaamiset korvataan ja korvaustehtävät löydät täältä.

Helminen Eetu
Eetu Helminen, seurakuntapastori eetu.helminen@evl.fi p. 050 535 1610
Lintusalo Sofia
Sofia Lintusalo, nuorisopappi Rippikoulut ja rippikoulun jälkeinen nuorisotyö sofia.lintusalo@evl.fi p. 040 804 8608

Turvallinen leiri

Jotta voimme taata jokaiselle nuorelle mahdollisimman hyvän ja turvallisen rippileirin, tarvitsemme teiltä tietoja nuoresta. Käykää yhdessä (rippikoululainen ja huoltaja) täyttämässä täältä turvakortti!
Vain riparin ohjaajat näkevät tiedot. Allergiat ja erityisruokavaliot toimitetaan ruokapalveluista vastaavalle.

Lisäksi pyydämme kertomaan täällä!. Lähestymme kummeja kummikirjeellä keväämmällä.

Kummien yhteystiedot

Lue lisää ja täytä kummien yhteystiedot tammikuun loppuun mennessä täällä!

Tervetuloa nuorteniltoihin!

Linnainmaan seurakuntakeskus

Ovet auki ti-to 16-21, keskiviikkoisin nuorten messu klo 19, perjantaisin yökahvila 19.30-00.30. Näihin saat halutessasi vapaaehtoisesti osallistua jo ripariaikana.

Lisää tietoa toiminnastamme: allinntampere.fi

Some:

Meidät löytää Instagramista ja TikTokista @allinntampere.

Youtubessa kanavallemme Allinntampere julkaistaan ajoittain erilaista sisältöä, esim. leireiltä.

Me työntekijät olemme teitä varten ja meihin saa olla yhteydessä.