11. Kehitysvammaisten nuorten ripari

Tervetuloa rippikouluun

Hienoa, että olet tulossa juuri tälle riparille. Rippikoulu käydään vain kerran elämässä, ja siitä kannattaa ottaa kaikki ilo irti. Riparin aikana tutustumme yhdessä kristinuskon perusasioihin ja mietimme, mitä ne voisivat tarkoittaa omassa elämässämme.

Ennen leirijaksoa meillä on  kevään aikana muutama ryhmätapaaminen, jolloin tutustumme toisiimme. Toivottavasti pääset osallistumaan näihin tapaamisiin, sillä ne ovat tärkeä osa rippikoulua.

Riparimme huipentuu varsinaiseen leirijaksoon 30.7- 2.8. 2024  AitOn leirikeskuksessa . Konfirmaatiojuhlaa vietämme su 4.8. klo 14 Aitolahden kirkon kirkkosalissa.

Jos sinulla tai huoltajillasi tulee mitä tahansa kysyttävää rippikoulusta, niin ota rohkeasti yhteyttä meihin. Yhteystietomme löytyvät näiltä sivuilta.

Yhteistä rippikoulua odotellen,

T: Maarit ja Pirjo

Ajankohtaista juuri nyt!

Rippikouluryhmämme ensimmäinen tapaaminen on torstaina 8.2.2024 klo 17.30 Seurakuntatila KauksunKulmassa Kaukajärvellä, osoitteessa Keskisenkatu 5. Tähän tapaamiseen kutsumme mukaan rippikoulunuoren lisäksi myös huoltajat.

Joulu- tammikuun aikana otamme yhteyttä koteihin sopiaksemme henkilökohtaisen tapaamisen jokaisen nuoren ja hänen kotiväkensä kanssa. Tässä tapaamisessa täytetään yhdessä henkilötietokortti ja tutustutaan nuoren tarpeisiin, taitoihin ja toiveisiin.

Tapaamisia kevään aikana

to 14.3. klo 17.30-19 Vuoreksen seurakuntakoti, Vuoreksen Puistokatu 87 (Salen yläkerta). Tutustumme toisiimme ja vähän rippikoulun sisältöihin.

Toivomme sinun osallistuvan johonkin pääsiäisen ajan tapahtumaan vaikkapa yhdessä huoltajasi kanssa.

Ke 15.5. klo 17.30  tutustumme leiripaikkaamme AitOn leirikeskukseen nuoret ja huoltajat yhdessä.

Räikka Maarit
Maarit Räikkä, erityisnuorisotyönohjaaja ja nuorisoterapeutti maarit.raikka@evl.fi p. 040 804 8115
Tuiskunen Pirjo
Pirjo Tuiskunen, kehitysvammaistyön pastori Kehitysvammaistyön pastori kehitysvammahuollon tukikeskuksessa Nokian Pitkäniemessä ja Pirkanmaan hyvinvointialueella. pirjo.tuiskunen@evl.fi p. 050 505 9073