Tervetuloa päiväriparille nro 8!

Mahtavaa, että olet tulossa juuri tälle riparille. Rippikoulu käydään vain kerran elämässä, ja siitä kannattaa ottaa kaikki ilo irti. Riparin aikana tutustumme yhdessä kristinuskon perusasioihin ja mietimme, mitä ne voisivat tarkoittaa omassa elämässämme.

Ennen tuota cityjaksoa meillä on maalis- toukokuun aikana muutama ryhmätapaaminen, jolloin tutustumme toisiimme. Toivottavasti pääset osallistumaan näihin tapaamisiin, sillä ne ovat tärkeä osa rippikoulua.

Riparimme huipentuu varsinaiseen cityjaksoon 3.-7.6.2024 Tampereen Vanhassa kirkossa Keskustorilla. Konfirmaatiojuhlaa vietämme heti la 8.6. klo 11 Vanhassa kirkossa.

Jos sinulla tai huoltajillasi tulee mitä tahansa kysyttävää rippikoulusta, niin ota rohkeasti yhteyttä meihin. Yhteystietomme löytyvät näiltä sivuilta.

Keväällä nähdään!

T: Maarit ja Olli

Ajankohtaista juuri nyt!

Ryhmämme ensimmäinen tapaaminen on tiistaina 19.3.2024 klo 17.00 Seurakuntien talon Suurella Sydämellä klubilla, Näsilinnankatu 26.

Käy jossakin pääsiäisen ajan tapahtumassa itsenäisesti perheen tai ystävän kanssa tai ihan itseksesi. Ota tapahtumasta kännykällä kuva ja näytä se seuraavassa tapaamisessamme.

Riparin alkujakson tapaamisten aikataulu

Ensimmäinen tapaaminen ti 19.3. klo 17- 18.30 Näsilinnankatu 26, Suurella sydämellä klubi

Itsenäinen käynti omavalintaisessa pääsiäisen ajan tapahtumassa/jumalanpalveluksessa/konsertissa.

Perjantaina 12.4.  17 Vanhalla kirkolla Keskustorilla.
 Klo 18 alkavaan Vanhan kirkon messuun kutsumme mukaan myös huoltajat. Messun jälkeen jäämme vielä kirkolle hetkeksi juttelemaan rippikoulusta kaikki yhdessä.

To 23.5. klo 17- 18.30 Vanha kirkko

Räikka Maarit
Maarit Räikkä, erityisnuorisotyönohjaaja ja nuorisoterapeutti maarit.raikka@evl.fi p. 040 804 8115
Viljakainen Olli
Olli Viljakainen, nuorten aikuisten pastori Vanhan kirkon pastori olli.viljakainen@evl.fi p. 040 804 8261

Olisi tärkeää, että olet paikalla niinä kertoina, kun meillä on yhteistä ohjelmaa. Jos sinulle tulee kuitenkin ylitsepääsemätön este, ilmoitathan siitä etukäteen joko Maaritille tai Ollille, ja sovitaan yhdessä se, miten voisit korvata poissaolosi.