07 Pienryhmäripari (päivärippikoulu)

Tervetuloa päiväriparille nro 7!

Mahtavaa, että olet tulossa juuri tälle riparille. Rippikoulu käydään vain kerran elämässä, ja siitä kannattaa ottaa kaikki ilo irti. Riparin aikana tutustumme yhdessä kristinuskon perusasioihin ja mietimme, mitä ne voisivat tarkoittaa omassa elämässämme.

Ennen tuota cityjaksoa meillä on tammi-helmikuun aikana muutama ryhmätapaaminen, jolloin tutustumme toisiimme. Toivottavasti pääset osallistumaan näihin tapaamisiin, sillä ne ovat osa rippikoulua.

Riparimme huipentuu varsinaiseen cityjaksoon 24.2.-1.3.2024 Kalevan kirkon nuorisotila Katakombissa, osoitteessa Liisanpuisto 1. Konfirmaatiojuhlaa vietämme heti 2.3. klo 11 Kalevan kirkon kirkkosalissa.

Jos sinulla tai huoltajillasi tulee mitä tahansa kysyttävää rippikoulusta, niin ota rohkeasti yhteyttä meihin. Yhteystietomme löytyvät näiltä sivuilta.

Pian nähdään!

T: Maarit ja Kati

Ajankohtaista juuri nyt!

Ryhmämme ensimmäinen tapaaminen on maanantaina 18.12. klo 17.00 Suurella Sydämellä -klubilla, osoitteessa Näsilinnankatu 26.

Riparin alkujakson tapaamisten aikataulu

Ma 18.12. klo 17.00-18.00 tapaaminen Suurella Sydämellä -klubilla, Näsilinnankatu 26, katutaso. Tutustutaan toisiimme ja näin ripari käynnistyy.

Ke 17.1. klo 17.00-18.30 tapaaminen Suurella Sydämellä -klubilla. Yhteinen tutustuminen jatkuu.

To 1.2. klo 17.00-18.00 tapaaminen Suurella Sydämellä -klubilla. Tutustumme rippikoulun oppiaiheisiin.

To 15.2. klo 18.00-19.00 vanhempainilta huoltajille Mummon Kammarin tiloissa, Hämeenkatu 28, katutaso. Käydään yhdessä läpi rippikouluun liittyviä tärkeitä asioita.

Ti 20.2. klo 17.00-18.00 tapaaminen Suurella Sydämellä -klubilla.

Eloranta Kati
Kati Eloranta, pastori Kansainvälinen ja monikulttuurinen työ, ekumenia kati.eloranta@evl.fi p. 050 431 6627
Räikka Maarit
Maarit Räikkä, erityisnuorisotyönohjaaja ja nuorisoterapeutti maarit.raikka@evl.fi p. 040 804 8115

Olisi tärkeää, että olet paikalla niinä kertoina, kun meillä on yhteistä ohjelmaa. Jos sinulle tulee kuitenkin ylitsepääsemätön este, ilmoitathan siitä etukäteen joko Maaritille tai Katille, ja sovitaan yhdessä se, miten voisit korvata poissaolosi.